Morera de Montsant


Buenísima ruta por el Montsant donde nunca había estado.

Con salida en la Morera de Montsant, siguiendo esta ruta, pasando por graus de la zona:

"Una ruta espectacular, que l'he catalogat com a difícil, no perquè contingui trams molt tècnics o dificultosos, sinó essencialment per cridar l'atenció que aquesta ruta en algun tram, pot ser no apta per a tots els públics, tenint en comte la distancia, els dos graus i a més el dels Barrots l'hem fet de baixada.Es una ruta d'una gran bellesa, amb uns paisatges esplèndids, racons sorprenents com el del Clot del Cirer, que si encentem l'època, es el més semblant a un oasis enmig del desert de la Serra Major, el Racó dels Boixets amfiteatre perfecte del Priorat i els passos espectaculars dels dos graus, el de l'Escletxa i el dels Barrots i el fantàstic Balcó del Priorat, penjat al buit damunt de La Morera de Montsant. Una ruta realment de col·leccionista, sobretot pels entusiastes del Montsant."


 







"La singularidad de la sierra de Montsant reside en la originalidad de su relieve que se alza como un bloque abrupto y aparentemente inaccesible. La mayoría de los accesos a la Sierra Mayor se realizan a través de lo que se conoce como "graus", lugares donde hay que superar el desnivel pasando por una especie de peldaño o paso con dificultad.
Accediendo a la Sierra Mayor podremos visitar sitios emblemáticos, caminar por barrancos y hondanadas sorprendentes y disfrutar de la flora, la fauna y las formaciones geológicas que caracterizan el Montsant.
Muchos de estos "graus" forman parte de los itinerarios que se promocionan desde el Parque Natural y su punto de partida son los pueblos que se hallan al pie del macizo".


http://www.turismepriorat.org/es/que-hacer/puntos-interes/graus-del-montsant

Comentarios